Voor Grolsch Kornuit mochten de rockers van Navarone de muziek bij de recente commercial verzorgen. Met de muzieksmaak zit het wel goed bij de Nederlandse brouwer. Menig liefhebber luistert bij voorkeur haar favoriete muziek op vinyl. Ook dat snappen ze bij Grolsch gezien de ‘Brouw je eigen plaat’ actie.

Kornuit wordt gebrouwen onder het motto ‘behoud het goede, maar blijf ontdekken’. Met ‘Brouw Je Eigen Plaat’ doen we precies hetzelfde: we geven een frisse draai aan de meest karaktervolle muziekdrager ooit.” – aldus de brouwer.

popupstoreBrouw je eigen plaat

Kornuit van Grolsch biedt met de actie ‘Brouw Je Eigen Plaat’ een unieke mogelijkheid om een persoonlijke playlist in vinyl te laten snijden. Op www.brouwjeeigenplaat.nl kan een playlist worden samengesteld en een eigen hoes worden ontworpen. Een gespecialiseerde vinylsnijder brouwt vervolgens de persoonlijke plaat. Dit ambachtelijke proces kan iedereen zelf bekijken in de pop-up store (foto) aan de Overtoom in Amsterdam.

Code winnen bij Counter Culture

Nu kan niet iedereen zomaar z’n eigen plaat brouwen. Er worden een beperkt aantal vinyl platen geperst, waarvan wij er in samenwerking met Grolsch Kornuit exclusief 5 van mogen weggeven. Door mee te doen aan deze unieke actie maak je kans om 1 van de 5 codes te winnen, waarmee je je eigen playlist op de website kunt samenstellen en op plaat kunt laten zetten. Vul hiervoor het onderstaande formulier (uiterlijk op maandag 1 juli) en laat ons je motivatie weten waarom jij een code zou moeten winnen!

Over Kornuit

Onze jongste generatie brouwers blijft ontdekken. Geïnspireerd door onze 400 jaar oude brouwerstraditie zijn deze vakmannen altijd op zoek naar nieuwe mogelijkheden. Zo hebben ze een bier gebrouwen dat perfect past bij deze tijd. Grolsch Kornuit; een eerbetoon aan Peter Kuijper, de bevlogen brouwer met wie het 400 jaar geleden allemaal begon. Een bier dat verfrissend smaakt vanaf de eerste slok, met een heerlijk zachte afdronk.

Over Grolsch

Koninklijke Grolsch N.V. is een onderneming met een historie die teruggaat tot het jaar 1615. Grolsch  behoort daarmee tot één van de oudste en meest succesvolle brouwerijen van Nederland. Grolsch is actief op zowel de Nederlandse- als een groot aantal internationale drankenmarkten. Wereldwijd kent Grolsch een premium positionering, waarbij de unieke Grolsch waarden als onderscheidende smaak, topkwaliteit, traditie, aspiratie, authenticiteit en samen genieten centraal staan.

Deze actie is conform de spelregels van http://www.brouwjeeigenplaat.nl/ | Geen 18, geen alcohol.